preskoči na sadržaj

Osnovna škola Tone Peruška Pula

Login

 

 

100

 

IDEMO U SREDNJU!

 

ZAŠTITA DJECE NA INTERNETU

Video - Kako zaštititi djecu na Internetu?

Brošura - Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona

HAKOM - Publikacije vezane uz zaštitu djece na Internetu

Pula moj grad

 

 

Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Koliko si dnevno za kompjuterom?





Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 9. 2022.

Ukupno: 58484
Ovaj mjesec: 2359
Ovaj tjedan: 550
Danas: 3
 

Poštovani,

Sukladno prethodnoj najavi šaljemo vam dodatne informacije vezane uz puštanje novih CARNET-ovih sustava (CARNET id i CARNET info) u produkciju.

Aplikacijama ćete moći pristupiti 17. travnja 2023. godine koristeći vaš @skole.hr korisnički račun i pripadajuću lozinku.

VAŽNO: Administratorske ovlasti će se tog dana preslikati iz Huso u id sustav čime ćete automatski dobiti administratorska prava kakva ste i do sada imali te će CARNET id biti jedini sustav za dodjeljivanje i upravljanje infrastrukturnim resursima ustanova i korisnika CARNET-a!

Administrator škole je uloga koja objedinjuje ovlasti administratora imenika i administratora resursa. Kako bi korisniku dodali ovlasti administratora škole, potrebno je prvo dodati ulogu Administratora imenika (AI), te potom i Administratora resursa (AR).

Pristup CARNET id sustavu ostvaruje se putem poveznice:

id.skole.hr 

Prikaz u izborniku "Moja škola" je vidljiv za sve administratore škole (administrator resursa, imenika i škole). Administratori imenika imaju mogućnost pregledavati korisnika preko kartice "Korisnici" dok administratori resursa imaju mogućnost pregledavati aliase putem kartice "Grupe".

Uskoro će sve imenovani administratori imenika i resursa biti vidljivi na stranici Moja škola. Molimo Vas za strpljenje do mogućnosti prikaza navedenog.

Pristup Zimbra klijentu elektroničke pošte moguć je putem poveznice: 

mail.skole.hr 

Pristup CARNET info sustavu moguć je putem poveznice:

info.carnet.hr

Dosadašnje admin.skole.hr i webmail.skole.hr bit će preusmjerene na nove domene. 

Predstavljanje rada u novim sustavima kao i sve važne informacije i odgovore na pitanja moći ćete dobiti prisustvovanjem na webinaru koji će se održati 21. 4. 2023. od 10:00-11:30 sati kojem možete pristupiti prijavom kroz sustav EMA:

https://ema.e-skole.hr/edukacija/19110. Snimka današnjeg webinara biti će dostupna na poveznici meduza.carnet.hr

Ukoliko ne budete u mogućnosti prisustvovati, na našim stranicama ćemo objaviti snimku webinara koja će vam biti uvijek dostupna.

Upute za korištenje aplikacija CARNET id, CARNET info, Zimbra te WordPressa, kao i snimku webinara (ukoliko ne budete u mogućnosti prisustvovati) možete dohvatiti na poveznicama:

https://www.carnet.hr/usluga/carnet-id/

https://www.carnet.hr/usluga/carnet-info/

Još jednom napominjemo da će migracija podataka započeti 11.4. i trajati do 17.4.2023. te vas molimo za razumijevanje jer su u tom periodu moguće poteškoće u radu mail usluge, a potencijalno i admin aplikacije te CMS sustava.

Zbog prelaska na nove sustave neke usluge privremeno neće biti dostupne:

Aktivacija Office 365 i G Suite usluga neće biti moguća u periodu od 7. do 17. travnja. Do sada su se aktivacije ovih usluga vršile putem pripadajućih portala:

aktivacija.skole.hr

office365.skole.hr

Od 7. travnja navedeno više neće biti moguće. Aktivacija usluga će ponovno biti omogućena 17. travnja putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici:

info.carnet.hr

CARNET info portal trenutno je nedostupan. Isti će biti dostupan na poveznici info.carnet.hr te se očekuje mogućnost pristupa portalu u narednih nekoliko dana.

Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.

Prijava u CARNET Webmail od 11. travnja više neće biti moguća putem stare poveznice (webmail.skole.hr). Od navedenog datuma, prijava će se vršiti putem sljedeće poveznice: mail.skole.hr

Privatne adrese na domenama koje nisu skole.hr (gmail, yahoo itd.) predstavljaju sigurnosni rizik te ih niste u mogućnosti koristiti unutar grupnih aliasa, osim u iznimnim slučajevima kao primjerice za roditeljsko vijeće.

Poštovani, uz imenovane administratore imenika (AI), a korisnici samostalno mogu promijeniti lozinku putem poveznice: https://lozinka.skole.hr/

Promjenom prezimena se generira nova korisnička oznaka. Vaša stara korisnička oznaka ostaje rezervirana te je istu moguće vidjeti pregledom opcije "Korisničke oznake". Napominjemo, promjenom prezimena ne dolazi do promjene sandučića te su Vaše zaprimljene poruke i dalje dostupne putem poveznice: webmail.skole.hr

Ispis već generirane lozinke predstavlja sigurnosni rizik. Sukladno navedenome, nažalost nije moguće ponovno ispisati već generirane lozinke unutar CARNET id sustava.

Napominjemo, od 17. travnja staro CARNET Webmail sučelje će biti zamijenjeno novim Zimbra sučeljem koje postaje osnovni mail klijent za korisnike koji ne koriste G Suite ili Office 365 uslugu. Kao i do sada, korisnici će i dalje moći proslijediti svoju poštu do elektroničkih sandučića u javnim servisima (Outlook ili Gmail za skole.hr korisničke račune).

Prosljeđivanje na privatne e-mail adrese više nije moguće. Biti ćete u mogućnosti unutar CARNET info portala (info.carnet.hr) uključiti prosljeđivanje elektroničke pošte na Office365 Education ili na Google Workspace for Education te tada u tim sustavima uključiti prosljeđivanje na neku drugu privatnu adresu. Također, ako ste koristili Google Workspace for education, isto možete koristiti i dalje.

Opcija za povlačenje podataka iz sustava Matice je privremeno onemogućena. Nakon što ista bude omogućena, opciju će biti moguće pronaći unutar kartice "Pregled korisnika" u gornjem desnom djelu ekrana.

Nova WordPress platforma za uređivanje web stranica škola bit će predstavljena i puštena u produkciju na CARNET-ovoj korisničkoj konferenciji CUC 2023 (Rovinj, 26. – 28. travnja 2023.).

Izborniku "Korisnici" pristup imaju isključivo administratori imenika (AI). Administratori resursa imaju pristup izborniku "Grupe" i "CMS (web)". Napominjemo izbornik "CMS (web)" još nije dostupan te će isti biti omogućen nakon CARNET Users Conference (CUC) 2023.

Bit će dostupna isključivo kroz glavno sučelje za administraciju korisničkih računa sustava CARNET id. Nalazi se na kartici "CMS(web)" u navigacijskom stablu. 

Nakon otvaranja navedene kartice potrebno je odabrati opciju "Administracija" koja će u novom prozoru internetskog preglednika otvoriti WordPress nadzornu ploču. Kako bi opcija "Administracija" bila dostupna potrebno je stvoriti testno okruženje WordPress-a.

Migracija postojećih stranica škola sa staroga na novi CMS bit će moguća kroz narednu godinu dana, dok škole ne prebace sve željene podatke, a kroz CARNET id je omogućeno i arhiviranje postojećih STRIX stranica škola.

Nadamo se da će sustavi ispuniti vaša očekivanja, a za sve prijedloge i upite vam stojimo na raspolaganju putem mail adrese: helpdesk@carnet.hr ili telefona 01/6661 555.

Srdačan pozdrav,

CARNET Helpdesk
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Josipa Marohnića 5, 10000 Zagreb
tel: +385 1 6661 555

preskoči na navigaciju